diumenge, 10 d’abril del 2016

ANÀLISI D'UN PROGRAMA DE TELEVISIÓ: El Intermedio (laSexta)

  • FRANJA HORÀRIA DEL PROGRAMA: De dilluns a dijous, 21:30h - 22:30h (vespre-nit).
     
  • AUDIÈNCIA: El programa està dirigit a un públic adult, ja que la temàtica del qual gira entorn al context polític-social contemporani (tractat amb humor i ironia).
         La publicitat emesa està condicionada per la potencial audiència, de manera que enmig del programa es llancen anuncis d'automòbils per a homes, maquillatge i cremes per a dones, alimentació, begudes alcohòliques, etcètera, -els quals, en general, duren 20''-.
    INVERSIÓ DE PRODUCCIÓ (Necessitats
    · PERSONAL ARTÍSTIC
    Dissenyador/a d'espai, decorats ("director/a artístic/a")
    Maquilladores/ors
    Vestuari (estilisme)
    Il·luminadors/es (dissenyadores/s de llum)

    · PERSONAL TÈCNICDirector/a
    Realitzador/a
    Ajudant de realització
    Productor/a
    Mesclador/a d'imatge
    Chyronita
    Infografista (en alguna ocasió)
    Operadores/ors d'imatge (càmeres)
    Muntadores/ors

    · PERSONAL (fora de la reggie)Guionista
    Coordinador/a
    Regidor/a


    PLATÓ
    El plató del programa és un espai diàfan. Les càmeres aporten a l'espectador plans mitjos dels interlocutors.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada