- FRANJA HORÀRIA DEL PROGRAMA: De dilluns a dijous, 21:30h - 22:30h (vespre-nit).
- AUDIÈNCIA: El programa està dirigit a un públic adult, ja que la temàtica del qual gira entorn al context polític-social contemporani (tractat amb humor i ironia).La publicitat emesa està condicionada per la potencial audiència, de manera que enmig del programa es llancen anuncis d'automòbils per a homes, maquillatge i cremes per a dones, alimentació, begudes alcohòliques, etcètera, -els quals, en general, duren 20''-.INVERSIÓ DE PRODUCCIÓ (Necessitats)· PERSONAL ARTÍSTICDissenyador/a d'espai, decorats ("director/a artístic/a")
Maquilladores/ors
Vestuari (estilisme)
Il·luminadors/es (dissenyadores/s de llum)· PERSONAL TÈCNICDirector/a
Realitzador/a
Ajudant de realització
Productor/a
Mesclador/a d'imatge
Chyronita
Infografista (en alguna ocasió)
Operadores/ors d'imatge (càmeres)
Muntadores/ors
· PERSONAL (fora de la reggie)Guionista
Coordinador/a
Regidor/a
PLATÓEl plató del programa és un espai diàfan. Les càmeres aporten a l'espectador plans mitjos dels interlocutors.
Dels nostres cinc sentits, el més dominant és, amb diferència, la vista. Som capaços d'apreciar colors i formes, de percebre la realitat que ens envolta i distingir-ne cada detall. Però, fins a quin punt som conscients del que hi veiem implícit?; De què veiem i què no?
diumenge, 10 d’abril del 2016
ANÀLISI D'UN PROGRAMA DE TELEVISIÓ: El Intermedio (laSexta)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada